Jedlíkova 13

Mám problém s internetom

Pred tým ako spustíme paniku si skontrolujeme: - Skontroluj si pripojený kábel do svojej internetovej zásuvky, či nieje poškodený, či je zasunutý. Možeš si to vyskúšať u spolubyvajúceho, či tvoj kábel funguje v jeho zásuvke a jeho PC,NB, ... POZOR neprehadzujte si konektory v zásuvke.
- Skontroluj si lokálne pripojenie, t.j.: ak máš kontrolku na svojej sieťovej karte mala by svietiť, blikať alebo inač reagovať. Vo svojom operačnom systéme si skontroluj či máš zapnutú sieťovú kartu.
- Vypni si manuálne nastavenú ip adresu.
- Skontroluj si či ti pridelilo IP adresu. Mala by byť v tvare 147.232.184.xxx alebo 147.232.185.xxx - Skontroluj si kvótu či nemáš viac ako 4096.  Napr. na www.j13.sk na pravo hore KVÓTA. Pri prekročeni kvóty ti ide TV, lokálna sieť a internet ti ide pomaly alebo vôbec. - Ak stále nejde tak nás kontaktuj na pcklubj13@gmail.com alebo sa zapíš na nástenke, ktorá je na vrátnici. Prosím vypíš všetky údaje.
    Telefón na ŠP (19:00 - 07:00)
    0948 128 668

Kalendár